Del_Pueblo
Zadnja prijava: 16.02.10 / 11:29
Število ogledov: 786
 kdo sem  dnevnik  fotogalerija

Delati ali študirati? Ali oboje? (19)

Povod za objavo tega dnevnika se skriva v sledečem. Gre za dve dejavnosti, na katerih so ljudje v starosti 20-30 let različno razpoloženi. Najbolje, da začnem po vrsti, po posameznih kategorijah osebkov.

Dobro. Na prvem mestu so ljudje, ki imajo končano osnovno, ali srednjo poklicno šolo in gredo delat, če seveda dobijo službo.

Drugi so ljudje, ki gredo po srednji šoli študirat. Temu primerno ločimo več kategorji. Na eni strani obstajajo osebki, ki preprosto študirajo, doler pač študirajo, brez, da bi ob tem karkoli študirali. Ko doštudirajo si pač poiščejo službo. Na drugi strani so ljudje, ki pač izredno študirajo in pač ob tem delajo, ker imajo tako in tako predavanja po dvakrat na teden in imajo dovolj časa.

Zdaj pa tisti, ki niso ne ptič ne miš. Tukaj obravnavam redne študente. Marsikdo redno študira in ob tem še dela. No. Ob tem mi ni jasno kako redno obiskovati predavanja in ob tem še redno delati. To je praktično nemogoče. Ena varijanta je, da na predavanja sploh ne hodijo in raje študirajo sami. Delovnik pa preživijo na delovnem mestu. No, jaz si ne predstavljam kako človek star 19-25 se lahko sam preživlja in hkrati redno študira. Življenje mora biti povsem na nuli. Človek se bori iz meseca v mesec. Nobenih doživetji, nobenega druženja. Nič. Pa ne rečem, da to ni mogoče in da je neuresničljivo. Ni. Samo kakšno moralo mora imeti takšen človek? Na nuli. Mora biti res čustveno stabilen.

Zlata sredina... Meni osebno to še najbolj odgovarja. Da sicer redno študiraš, vendar imaš še kakšna občasna dela. Ko ni obdobji predavanj recimo, ali pa kakšna sobota, ali nedelja. Tako tudi jaz nameravam delati.

Vendar... Malo me stisne, ko slišim za koga, da dela in hkrati študira. Ker... jaz takšen nisem. Res pa je tudi, da sem zelo skromen. Da razen za čike in da grem občasno ven ne rabim denarja.

Kaj mislite vi? Kako vi živite? Res me zanima?

Objava: Del_Pueblo  | 22.06.09 / 00:26

Skupna ocena: Ocena: 0 [0 glasov, 471 ogledov]

Komentarji
1. tjaza 22.06.09 / 10:38
Pa živiš doma? Ker če ne živiš doma, je potrebno še kaj drugega kot čiki in občasna pijača. In tako so nekateri pač prisiljeni v to, da delajo in študirajo redno.
Vse je odvisno od človeka in zagnanosti. Imaš tudi take, ki samo študirajo, pa nič ne delajo, pa jim še kar ne rata doštudirat. :)
Jaz osebno bi tudi zelo težko delala 8-9 ur dnevno, potem pa še faks redno ... ne vem no, osebno imam premalo samodiscipline za to.
Dejansko je skor idealno izredno študirat in zraven delat, ker s tem si pridobiš izobrazbo in izkušnje, kar super zgleda na življenjepisu. Ampak faksi ob delu stanejo in spet si ne more vsak tega privoščit. Pa res je, da gre ogromno folka na faks tudi zato, ker daje še mal zabremza realni svet in je še 5 let časa za uživancijo. Tko si to eni razlagajo pač in tako tud furajo faks potem. :)

2. Del_Pueblo  22.06.09 / 12:51
Tudi jaz si ne predstavljam kako je 8 ur delati in še študirati.

Čeprav treba ločit med izrednim študijem in delom (to gre, ker so predavanja le dvakrat na teden) in rednim študijem in delom. To je pa veliko težje. Zamudiš vsa predavanja...

Ja, jaz sem doma. Je pa zame najboljše zlata sredina. Študirat in kakšno občasno delo.
3. AfroditaXVI 22.06.09 / 17:12
No,jaz si pa ne predstavljam da ne bi delala :)
Že ko sem hodla v srednjo šolo sem vsake počitnice komaj čakala da grem delat, tudi med šolskim letom sem več ali manj iskala priložnost za občasna dela.
Študij, 8 urni delovnik, hobiji in fant... mi pa že več let ne predstavljajo prav nobenega problema. Ne znam si zamisliti da bi študirala in da ne bi bila odvisna sama od sebe, samostojna...
4. Del_Pueblo  22.06.09 / 17:39
Kako pa vse to sfolgaš?
5. AfroditaXVI 22.06.09 / 22:03
Še sama se včasih vprašam :)
Je pa res, da imam dosti nočnega življenja, spat hodim ob 3h zjutraj in se vstajam ob 8h zjutraj.. tako da imam nekaj časa zase, za računalnik, za fanta... čez dan pa služba, šola, treningi... navajena sem da imam vsak dan poln in takšen tempo imam rada.
6. Del_Pueblo  22.06.09 / 22:29
A študiraš redno al izredno?
7. AfroditaXVI 22.06.09 / 22:49
Študiram redno, na predavanja ne hodim, hodim samo na obvezne vaje.
8. Del_Pueblo  22.06.09 / 22:55
Aha... ja to nekako gre... Samo vseeno. Pravijo, da je na predavanja dobro hodit.
9. AfroditaXVI 22.06.09 / 22:57
Seveda je dobro hodit... samo potem pa ne morem hodit v službo. :)
10. Del_Pueblo  22.06.09 / 23:02
No kaj pa drugi, napišite še vi kaj... Delate, ne delate?
11. maaaja  23.06.09 / 06:52
Prav imaš, da razmišljaš o tem, ker so taki izzivi pred tabo. če se želiš zares dobro posvetiti študiju in obiskati vsa predavanja, ki so enkratna priložnost za učenbje in rast lahko, si se prav odločil: hodit na faks, delat za faks in občasno priložnoszna dela za dober denar - tko se to dela. ne pa delat ves čas prek študenta za neke nizke pare al pa več denarja, ampak za šankom, kjer te folk precej izčrpava, faks pa zraven zanemarjat. ko boš enkrat v službi, ne boš imel prilike hodit nazaj na predavanja, da bi slišal, kar imaš priložnost slišat v teh par letih. kaj greš študirat?
maja
12. SiSi  23.06.09 / 22:50
Na našem faksu smo se že dostikrat spraševali kako bi lahko nek normalen študent delal in študiral hkrati. So študenti, ki delajo na Delu ali na Pošti ponoči, podnevi pa spijo na predavanjih in na pijačkah razlagajo kako niso več motivirani za študij in da to sploh ni to. Na našem faksu so obvezne vaje, s tem da moraš na vaje priti pripravljen, znati pol skripte, vedeti za kaj se gre, ker te sprašujejo ali pišeš sprotne kolokvije. Iz vaj je treba delati tudi poročila, včasih na računalnik, včasih na roke, kakor zahtevajo. Že samo da folgam vaje delat mi vzame ogromno časa, če sem šla letos kak dan delat, se mi je poznalo na celem tednu.V svojem kraju nimam možnosti delati, tko da mi je ostalo le delo med tednom, če sploh. Sam največkrat enostvno ni šlo.

Odvisno kak študij boš mel. Če boš mel take kolege okoli sebe, ki bojo krili tvojo odsotnost, pol ni problem. Sam profesorji niso neumni. Vejo kdo hodi redno na predavanja in kdo ne. Eni dajo veliko na to, eni nič. ..
13. Del_Pueblo  23.06.09 / 23:49
Maja, Sisi, dobra posta. Kot sem zase že rekel. Zame zlata sredina rules. Sem enkrat poslušal kako je, če ne obiskuješ predavanj. Odpreš knjigo "wtf je to??" Tega jaz ne mislim početi. Tudi z očetom sem se pogovoril kako mislim. Hodit na predavanja+ kakšno kratkotrajno delo. Ker res. Po delu si tudi izčrpan in toliko energije gotovo ne bi imel, da bi delal potem pa vez zjeban prišel za knjige.

Je pa še nekaj zelo, zelo pomembno. V splošneg gotovo velja, da so ženske večje potrošnice, kot moški. Gre za puder, gre za maskaro, gre za frizerja, gre za obleko, gre za nove čevlje, gre za lak za nohte, gre za kremo... se nabere. Zdaj. Moja opredelitev gre za to, da to ni nič drugega, kot izkoriščanje primitivnosti žensk. Zakaj ženska ne more biti skromna? Zakaj ne more ugotoviti, da je naravna lepota in skromnost nekaj najlepšega?? Preprosto. Mediji nabijajo mladim dekletom lepotne ideale, z namenom, da lastniki produkcijskih sredstev na podlagi njihove primitivnosti služijo.
14. AfroditaXVI 24.06.09 / 09:57
Del Pueblo... ne posplošuj prosim... čisto in zelo odvisno je kaj so prioritete katerega dekleta.
Sama sem delala že zelo zgodaj ker sem si želala plačati izpit za avto, potem sem želela prvi avto, potem sem želela konje, ipd... In niti slučajno nisem želela da mi to financirajo starši... in po drugi strani... bistvo je bilo da sem želal izkušnje. Izkušnje, da bom lahko pri iskanju redne službe navedla reference, da bom lahko rekla znam to, znam to, znam to...
In to mi je tudi zelo koristlo... sicer še nimam narejene diplome, ampak imam že odlično redno službo... In kaj mi jo je pomagalo dobiti? Nič druga kot to, da sem rekla da ZNAM! Drugače mi ne bi noben papir omogočil delovnega mesta, v kolikor ne bi imela toliko izkušenj.

Lp
15. Del_Pueblo  24.06.09 / 13:26
Rekel sem v splošnem nisem rekel "vsaka".
16. Diaz 30.06.09 / 21:39
Ko sem samo študirala, sem imela slabše povprečje. Ko sem še delala zraven, pa je bilo vse v polnem zagonu (več narejenih izpitov in boljše povprečje). Žal si potem pod stresom. Saj ni nujno, da delaš občasno. Lahko se dogovoriš, da delaš tiste dneve, ko nimaš predavanj. Na primer, na faksu si Po, To, Sr, četrtek in petek pa delaš. Če dobiš dobro službo ti že to pokrije vse stroške.

Žal Del_Pueblo, se boš moral preživeti, torej boš potreboval nekaj več kot samo za čike in za žuranje. Računaj vso hrano, bivanje in vse.

OK Del_Pueblo, če že govoriš o nekih ženskih in moških stereotipih potrošništva (s kateri se osebno ne strinjam). Kaj stane več puder in čevlji ali TV, DVD-ji, alkohol zunaj, avto?
17. Del_Pueblo  04.07.09 / 18:18
TV- kupiš enega rabljenega, samo da je. Dobiš ga lahko za 50 evrov. Vsakomesečni nakupi čevljev in oblek stanejo nekaj več vse skupaj. Tv kupiš enkrat, čevlje pa kupujete vsak mesec.

DVD-ji- So vedno bolj cenejši. Kmali ga boš dobila zraven pralnega praška.

alkohol zunaj- Odvisno koliko in kako pogosto piješ.

avto- To je pa res strošek. Vendar jaz nisem primitiven moški, ki bi bil mahnjen na dobre avte in tovrstnih primerkov ne razumem. Avto si kupiš, če ga rabiš in ne kot statusni simbol ali po domače "stvar, s katero boš frajer". NO, avta zdaj ne rabim.
18. Del_Pueblo  04.07.09 / 18:18
Glede službe je pa velik problem, ker ni veliko delovnih mest za študente. Če nimaš vez si mrtev.
19. Diaz 05.07.09 / 13:48
Ja čisto odvisno...Jaz ti predlagam, da si misliš pozitivno, greš s tokom življenja in boš že videl kako se bo zadeva odvijala. Sicer pa je v življenju včasih tako, da ko že pridemo do nekega spoznanja, nas življenje postavi v situacijo, da lahko podiramo svoje "predsodke" ali pač dotedanje mišljenje in začnemo gledat iz druge perspektive. Zanimiv je ta proces kontinuiranega procesa učenja.

Se pa ne strinjam s tvojo trditvijo o cenitvi izdelkov (to se je morda dogajalo do sedaj, na podlagi kakšnih podatkov trdiš to za prihodnost?) OZIROMA SRČNO UPAM; da niti način kupovanja, niti odnos do tega in vse skupaj ne bo tak, da temu ne bo tako!!!! In da bo prej prišlo do jemanja v najem oz kupovanja dragih stvari, za dlje časa. Pa ne bom zdaj šla v to, zakaj...
Komentiranje je omogočeno samo prijavljenim uporabnikom ali ni omogočeno

info

Uporabniki 16692 vseh4 v tem tednu
Slike 1689 vseh0 v tem tednu
Dnevniki 422 vseh0 v tem tednu
  Trenutno je online 50 uporabnikov.

povabi prijatelja

 

Neprimerna vsebina

Hitri iskalnik

Iščem:
Starost: Od:
Do:
Online:
Uredi po:
Način: