maaaja
Zadnja prijava: 30.12.11 / 19:25
Število ogledov: 4863
 kdo sem  dnevnik  fotogalerija

tugo, tugo, brezkrajno tugo vjetar me nosi iz kraja na kraj (32)

Ola. Zopet se je v meni porodila želja po tem, da bi malo napisala tu v dnevnike, ker to pač rada počnem; bo že držalo.
Tole je pesmica od Jinxov, ki mi danes prihaja na misel. Če sem si prav zapomnila gre nekako tako. In zdi se mi super za te jesenske dni, ki imajo svoj čar v prečudovitih barvah narave, ki še sledijo in lepih sončnih zahodih, kjer dobivam občutek, da mi življenje prav krade toploto sonca in svetlobo, ki jo je bilo poprej v izobilju. Podarja pa nam lepe barve jeseni. V ves ta čas se počasi prikrade še tista topa komajzaznavna otožnost, ki počasi najeda srca in hkrati daje občutek, kako neskončno živa in čuteča bitja smo.
Danes poslušam šansone Svetlane Makarovič in sem pa tja napišem in preberem kak sms moje drage prijateljice, ki mi je te cd-je pravzaprav posnela. Zdijo se mi izredno ekstravagantne pesmi v katerih se skriva, v kolikor prisluhneš besedilu, velika količina srčnosti in empatije, ki je premore avtorica melodij, pa tudi moč njenega izrednega značaja, njene osebnosti, saj je eden redkih ljudi, ki si upa biti malo drugačna, ki si upa zreti resnici v oči in pogledati, kaj se v resnici dogaja. Njene pesmi so hkrati osebno izpovedne in zelo srčne ter istočasno družbeno kritične, kar pa si družba, taka kot je, seveda tudi zasluži.
Kdo si upa danes delati tisto v kar verjame, kdo ima še svoj prav in stoji za tem, kar se mu zdi pošteno in v redu. Kdo je tak, da se ne predaja zgolj nekemu konformizmu in kdo še vidi tiste, ki jih sicer vsak spregleda. Svetlana gotovo poje tudi o tem. Rabila sem čas, da sem se opredelila, kako doživljam to njeno ustvarjanje, saj razkriva tudi bolečino in ta ni prijetna. Človeka sili da vidi tisto, kar je, a tega noče videti. In danes moram reči, da mi je všeč. Všeč mi je tudi Svetlanin močan karatker in njen visoki nivo srčne kulture. Če bi jo ljudje znali videti v pravi luči, potem bi jo bolj razumeli in bi se mnogim zdela manj čudaška. Morda bi bila za mnoge prej pogumna in resnicoljubna. Takšni resnici pa, ki je, ni lahko pogledati v oči. Na nek način jo občudujem. Tolikoj o Svetlani.

Jesen prinaša otožnost in budi v nas občutke bolečine. Budi tiste rane, ki še niso zaceljene. Tudi sama večkrat jokam za voljo starih bolečin, opažam pa hkrati, da se moj odnos do njih spreminja. Na vse skupaj gledam drugače. Mene od vsega na tem svetu najbolj boli občutek, da sem kdaj kaj sama naredila narobe. Kadar si prisiljen, da take situacije predeluješ sam, je še toliko težje. V nekaterih situacojah lahko čutiš kot olajšanje to, da gre življenje naprej in to da stare dogodke, izgube ipd. povozi čas. Da se bolečina v srcu spreminja, da odraščaš skupaj z njo in da slednja bledi, spreminja pa se predvsem odnos do nje. Tisto, kar pa je pri vsem skupaj bistveno in pomembno, pa je to, da dogodki ostanejo v preteklosti in ne gredo z nami naprej. Vice, raj in pekel so že tu na zemlji. vsaj sama zadeve skušam kar sprotno predelati.

V teh jesenskih dneh je najlepše od vsega hrepenenje in upanje, ki se ob prebujanju vseh bolečin poraja v tebi in najbolj rečem sama Bogu hvala, ker imam napram vsemu, kar se je v mojem živjenju že zgodilo, ob sebi človeka, ki mi vedno nova riše namseh na obraz, ki me objame in vzame v svoje naročje, ki skupaj z mano razmišlja in vrednoti, ki zna zadeve predebaterati z mano. Ki ima nekaj v glavi in ki me spravlja v smeh, ko govori o sebi hiper samozavestno in ko se heca. Predvsem pa mi pomeni to, da je dosleden. Nič ne gre mimo. Nič ne ostane samo pri meni, vse ga zanima. Je pa tudi pretiravanje v vsem tem na svoj način očarljivo, ker me včasih prav izčrpa, ko se ves čas bori z mano. Včasih ga prav prosim, da neha, ker ne morem več. Pol tega je njemu itak štos in meni tudi, je pa novo. In kakorkoli prispeva k temu, da mi res ni dolgčas in da se ves čas nekako borim. Zaposluje me.
Tisto, kar mi največ pri njem pomeni pa je to, da mu res nikdar ni vseeno, kako mi je. Pomembna sem mu in vidi me. Vidi, kaj se mi dogaja, jaz pa tvegam, kot vedno in mu zaupam čisto vse. Tvegam in izkaže se kot dobro. To hkrati pomeni, da je moral spoznati moje muhe, moje misli, ki v preteklosti niso bile konstruktivne, mojo nemoč in mojo moč. Moje dobre in slabe strani. Trenutke in situacije, ko nisem ravnala prav. Vse. In to je tisto, kar sem v življenju želela. Nekoga, ki mu lahko povem vse to, pa bo zmogel to coupe with it. In to ne zato, ker se mu gladko jebe, ampak ker res tako hoče. Ker mu vse skupaj z mano zadosti pomeni. Tako da lepo mi je in pomirjena sem. Ne želim sploh razmišljati o možnosti, da vse to kdaj mine. Hočem, da se nadaljuje. V večnost. Da je to to.

Izpadlo je tako, da sem povedala to, kar pač sem. Toliko za danes. Drugič pa o čem drugem - če me spet prime, da bi pisala.

maja

Objava: maaaja  | 17.09.09 / 19:26

Skupna ocena: Ocena: 0 [0 glasov, 819 ogledov]

Komentarji
1. Del_Pueblo  17.09.09 / 20:01
Ma saj mi deluješ pozitivna oseba v nekem vrtincu čustev v katerih očitno plavaš ze celo življenje, kar pravzaprav izražaš tukaj... O konformnosti pa ne bi... Dejstvo je, da je nekonformen človek, sploh moški evolucijsko za odstrel. Če vzamemo mene, sem kontra idel moškega, posledično sem samski... Ja, spet me to nate spominja... Ampak jaz gledam na stvar tako, da bolj kot si etičen, manj si evolucijsko pomemben. Dejstvo je, da je biti pravi moški evolucijsko dobro, saj bodo ženske imele več možnost, da zraven njega preživijo, etično pa ne, ker meni se ne zdi etično biti čustvena skala itd itd... In to nas tepe.
No, kaj mi pa dvigne kocine, ko berem tvoje dnevnike. To, da je glavni motiv ta tvoj tip... Vse lepo in prav, saj mislim, da si si po vsem tem zaslužila, da dobiš končno potreditev in da si ljubljena. Vendar zdi se mi pa malo tako... Še pred nekaj meseci si tukaj jamrala kako si samska in kako je hudo,danes pa bomo tudkaj že skoraj izvedeli številko čevljev tvojega fanta.
2. maaaja  18.09.09 / 18:26
moj dragi pravi naj ti sporocim cifro cevlja in sicer 45/5, ce mu bos kupu kake nove bele teniske.
3. Del_Pueblo  18.09.09 / 20:16
Joj, smo važni... Pred enim mesecem smo pa jokali. Ja, Maja, saj vsi vemo, da maš fanta, ampak če je tvoje obnašanje tukaj inteligentno...
4. shtrukeljchek  20.09.09 / 13:09
sej nau dolg k bo spet jokala kako je spet samska...
5. _anonimnež_  20.09.09 / 15:29
Suzi, zlobno, zlobno.
6. Del_Pueblo  20.09.09 / 18:33
Ma, saj ne rečem, naj ima človek veselje, naj hrepeni od sreče, biti ljubljen je res nekaj najlepšega, ji privoščim, vendar to, kar zdaj počne tukaj po poljubi, s temi čevlji na čelu spada pa pod teen, pomojem.
7. shtrukeljchek  21.09.09 / 12:23
two words: pure evil!
8. tjaza 21.09.09 / 13:40
jealous anyone? going once, going twice ... :)
9. Del_Pueblo  21.09.09 / 20:23
shtrukeljchek, a jaz???
10. Dream[y] 22.09.09 / 18:22
A pravi moški je čustvena skala? Pol že, če delpueblo tko prav:))

11. Del_Pueblo  22.09.09 / 23:41
Tega izraza nisem nikjer uporabil, ampak v splošnem imaš pa prav... Nekaj takega no... Evolucija...
12. _anonimnež_  23.09.09 / 10:02
Pa vi ste nori od te vaše evolucije. Je kdo od vas sploh že kdaj držal v rokah Darwinov Izvor vrst? Se mi je zdelo da ne...

Jao jao jao
13. Dream[y] 23.09.09 / 12:42
"Dejstvo je, da je biti pravi moški evolucijsko dobro, saj bodo ženske imele več možnost, da zraven njega preživijo, etično pa ne, ker meni se ne zdi etično biti čustvena skala itd itd..."
14. Del_Pueblo  23.09.09 / 18:45
In zakaj le posmeh... Raje kakšen protiargument navedi, namesto da izzivaš s tem.
15. Dream[y] 23.09.09 / 20:42
hm..."pravi moški" misli, da je pravi moški, ker je čustvena skala. Pravi moški pa zna pokazat čustva ob pravem času na pravem mestu. In ve kaj je, kljub temu da se zjoče, ko mu mama umre. Poleg tega definicija (moja, ne pa evolucijska o kateri očitno ti velik veš) pravega moškega ne zajema neetičnosti.
16. Del_Pueblo  23.09.09 / 23:25
Neetičnost ni samo grobost, važnost, podivljanost, ampak samo po sebi to, da ni čustven...

V bistvu imaš prav... Ne, se strinjam... Z eno nogo vzamem nazaj... Drugačna čustva mora imeti... Ampak kontra od tistih nežnih žustev... Pač moška...
17. Dream[y] 24.09.09 / 11:12
Tud "nežna" čustva majo moški. Vsaj kolkr js vem:) Znajo pa res bit mal manj intenzivna kot pr ženski
18. Del_Pueblo  24.09.09 / 15:29
Več, kot jih ima moški, manj evolucijskega potenciala ima.

Pa še to. Ko sem rekel "čustvena skala", nisem mislil s tem, da nima nič čustev.
19. shtrukeljchek  24.09.09 / 16:39
mislim kere vidva sekata... Po keri logiki lahko sklepaš da imajo moški manj intenzivna čustva? wtf? če jih ne pokazejo še ne pomen da jih ni????

pa kpo čem sploh lahk merimo "intenzivnost" čustev? dobr da kr ne zaključimo da so moški sociopati... wtf?
20. Del_Pueblo  24.09.09 / 18:51
Nihče ni rekel, da jih nima. Če govorimo o nežnih čustvih potem je s tem takole... Imamo evolucijsko pomembne moške... To so takšni, ki nežnih čustev nimajo... Ti privlačijo ženske, zato bodo imeli največ potomcev in ženske bofo z njim lažje preživele. Imamo ranljive moške s preveč nežnimi čustvi... Ti ženske odbijajo, zato so evolucijsko gledano za odstrel. Nimajo potomcev po tej logiki. Seveda je pa med črno in belo še cela paleta barv. Noben moški ni povsem evolucijko primeren in nobeden povsem za odstrel. Omenjaš skrivanje čustev... Zakaj jih skrivajo? Prav zaradi tega, ker si želijo biti za evolucijo čimbolj primerni.Nočejo biti za odstrel in kažejo svojo moškost, ki pa ni to, kar oni so v resnici. Oni samo silijo k temu, da bi bili evolucijsko gledano višje.
21. Del_Pueblo  24.09.09 / 18:58
Recimo, da se dva moška srečata na zabavi. Sta prijatelja. Želita se objeti, si reči magari "o moj prijatelj", pa si ne moreta, ker so okrog niju ženske in jim ne želita biti neprivlačna. Nagon ima monopol nad čustvi. Nagon ju sili k temu, da sta privlačna? Zakaj? Ker želita imeti potomce. Kaj pa je "skakanje za ženskami"? To ni nič drugega, kot nagon po razmnoževanju.
22. neviden 24.09.09 / 19:39
"evolucija" ni odgovor na vsa vprasanja..
23. Del_Pueblo  24.09.09 / 20:57
Res je. Ampak v tem primeru pa stojim za svojiimi besedami. Druge razlage ni. Odnos mmoški ženska pa je to vedno.
24. neviden 25.09.09 / 00:21
v moskih ni nicesar evolucijskega, da ne bi mogla rect "o moj dragi prijatu". Ma veze s tem kaj je pricakovano in v kaksnem kontekstu potekajo stvari, vendar ce bi dva "zelo zazeljena" moska to naredila, mislim da ne bi zaradi tega bila nic manj privlacna v zenskih oceh. kvecemu obratno. tipi se lahko med sabo zbadajo kdo je bolj ali manj gay, pa to lahko kvecemu poveca interes zensk, ker je vse skupaj dvoumno in nabito s spolnostjo.

"evolucija" je odgovor na ena vprasanja, vendar pa sebi skodujes, ce je standarden odgovor na vsak problem "taki smo evolucijsko, torej lahko edino zlezem nekam v eno luknjo in tam umrem..".

poanta znanja ni v temu, da najdes noter tisto kar ti je vsec in pol reces: "aha, svet je tak, nc ne morem spremenit. konc.", ampak, da prepoznas kaksen je svet, vzorce in se potem prilagodis. ljudje smo zelo prilagodljivi. samo, moramo pa najdit v sebi motivacijo in moc za spremembe. Aja, pa seveda spremenit prave stvari.. tle noter sele pride "evolucija"..
25. Del_Pueblo  25.09.09 / 01:37
Seveda... Na kakšen način bi to naredila. To je tisto. In moški se trudijo to narediti čimbolj močno, čeprav bi marsikdo naredil bolj po žensko. Vem kako zgleda moški objem... Orenk ga dvakrat kresne med lopaticami in reče "Kje si?" Zakaj si ne rečejo "Rad te imam." Zakaj niso v bojemu malo dlje, zakaj se morda celo ne poljubijo na lice, kot nogometaši recimo? Enostavno. Ker so to nežna čustva... ženstvena, kar pa ne pomeni, da jih moški nimajo. Imajo, vendar jih prikrivajo, ker hočejo biti evolucijsko kar se da visoko. Omenil sem nogomet. Zakaj tam takšna strast pravzaprav? Ker tam je evforija tako huda, takrat na ženske ne mislijo, takrat mislijo le na nogomet. Misliš, da ko so šli Cristiano Ronalno, Nani in Anderson na kurbe, da so se zvečer, ko so se dobili v mestu objemali??? Na igrišču pa so se.

Hvala kolega neviden. Dobro si povedal. Zbadajo se med sabo, da so pedri. Ja, in prav to je vsaj nek latenten pokazatelj, da tekmujejo med sabo kdo bo v evoluciji višje.
26. Del_Pueblo  25.09.09 / 01:40
Omenjaš prilagajanje, spremembe in poisxtovetenje. Vem... tvoja logika je "Postani to, kar ženske želijo." Se pravi, v prevodu: "Postani evolucijsko visoko."

Sem aseksualen, torej evolusijsko za odstrel. Lahko bi šel v fitnes, šel v vojsko, da bi postal moški itd. Pa ne bom, ker nekako ostajam ponosen in zavedujoč, da v etičnem smislu ni nič narobe, da sem kontra ideal moškega in vse ostalo, kar na meni ni konfromno
27. neviden 25.09.09 / 13:21
Ce ves kaj spremenit, da bos "evolucijsko uspesen", vendar vse kar naredis je da se pritozujes, potem.. hmmm, zakaj tocno se ti sploh pritozujes, komentiras in debatiras, ce ti je vse tako uredu?

pac, sej ti ni treba sexat z zenskam ce noces. noben te nav silu.. to al te one hocejo al nocejo in kakrkol ze one hocejo od tipov je pa dejansko cist druga stvar, ki postane pomembna sele takrat ko bi ti tud hotel kaksno.. tko da se odloc.. al jih ne nucas in ti res ni treba nc spremenit (postati boljsi?) na sebi glede tega.. al pa jih nucas..
28. Del_Pueblo  27.09.09 / 01:55
Gre za razkol med biti hlapec in biti to kar si. A nisi brutalen sam do sebe, da pustiš, da ti drugi perejo možgane, s tam da moraš narest to in to, da boš boljši. Ne izkažeš ljubezni do sebe s tem, da ostaneš ponosen na to kar si?
29. Del_Pueblo  27.09.09 / 01:56
Poleg tega predvidevam, da si starejši od 30 let in samski. Zakaj se sam ne spremeniš, če je vse tako enostavno tako dejansko, kot čustveno??
30. neviden 27.09.09 / 04:25
Nic na svetu ni staticno. Ljudje se spreminjamo, ko gremo skozi zivljenje, zato ker se okoliscine in okolica spreminja skupaj z nami. To kar si, je drugace iz trenutka v trenutek in je skupek vseh nasih obcutji, custev, izkusenj, znanj in se marsicesa drugega..

Zdej, a je to hlapcevstvo ali ne je odvisno od kje prihaja motivacija. Ce od zunaj, potem ja, seveda se upres temu. Ce pa prihaja motivacija za spremembe iz tebe, iz problemov ki jih zelis sam razresit, potem pa je to zgolj.. osebnostna rast.. ni ravno enostavno, se pa vsekakor da spremenit marsikaj..

vsekakor je boljse kot preklinjati "usodo", genetiko, druge,... na te stvari nimas vpliva.. imas pa nase.. ce spremenis "to kar si" na bolje, zato ker nekaj na sebi dejansko ni dobro, to pomeni da bos v prihodnosti "to kar si" nekaj drugega.. Jest sem hlapec samo svojim lastnim interesom.. in.. to je izkaz ljubezni do sebe.. da dam sebe na prvo mesto.. ce bom zaradi tega bolj srecen, zakaj bi imel odpor do take spremembe?
31. Del_Pueblo  11.10.09 / 01:40
To, da se ljudje spreminjamo je res, vsekakor pa bi lahko po laično opisali, da ima vsak človek dva karakterja. Prvi je temeljni, ta je vedno prisoten, se ne spremeni, drugi pa je takšen, ki se spreminja, vprašanje pa je v kolikšnji meri sta prisotna en in drugi.

Od kod prihaja motivacija je odvisno, s tem se strinjam. Ampak če preidemo k temu kaj in zakaj spremeniti določeno stvar, potem je lahko tudi oboje. In hlapčevstvo in osebnostna rast. Od tega je odvisno v kolikšni meri je človek usklajen s sabo in v kolikšni meri z družbo. In če je bolj usklajen z družbo, potem bo vesel napredka, kadar bo družbi bolj podoben. No, pa poglejmo direktno: "Spremenil se bom, da bom ženski populaciji všeč." Če to ni hlapčevsko... Če pa rečeš "Zakel bom teči, da bom zdrav in ne, da bom imel lepo telo, zaradi katerega me bodo marale ženske." To pa ni hlapčevsko.

Preklinjaš ponavadi tisto, kar ti ni všeč in ne preklinjaš zaradi tega, ker nisi takšen.
32. neviden 14.10.09 / 16:05
@delpueblo: mogoce ti ne bi skodilo, ce bi kej novega NAREDIL in potem videl kaksni bodo rezultati, potem pa dalje izpeljeval teorije?

@maja: sory, k smo ti ugrabil "tvojo" temo, vendar se verjetno zavedas da si velikrat tudi ti "ugrabila" temo drugih, tko da bos pac morala ziveti s temu, da bo folk pisal tudi po tvojih dnevnikih stvari ki niso direktno povezane s tabo. kar se drugih tice sama lahko presodis, jest pa zelim samo folku dopovedat kaksne (vec ali manj) pametne ideje.. sicer dokaj neuspesno, samo.. hmm.. kako gre ze un pregovor.. konja slahko pripeljes do vode, ne mores ga pa prisiliti da pije.. :\
Komentiranje je omogočeno samo prijavljenim uporabnikom ali ni omogočeno

info

Uporabniki 17382 vseh4 v tem tednu
Slike 1891 vseh0 v tem tednu
Dnevniki 521 vseh0 v tem tednu
  Trenutno je online 54 uporabnikov.

povabi prijatelja

 

Neprimerna vsebina

Hitri iskalnik

Iščem:
Starost: Od:
Do:
Online:
Uredi po:
Način: