SiSi
Zadnja prijava: 21.05.10 / 10:39
Število ogledov: 3911
 kdo sem  dnevnik  fotogalerija

Jebela (28)

Spet situacija, ko sem se pustila, da me neka druga oseba v neki prisili, ker mislili, da je to dobro zame, čeprav sem se z vsemi štirimi upirala in ji prigovarjala, da se moti. V bistvu sem popustila, ker se nisem imela časa upirat, ker sem imela drugega dela preveč in enostavno nisem mogla bit na večih koncih hkrati.

Situacija je takšna, da se je izteklo tako kot sem jaz rekla. In sedaj mi meče pod nos, da sem si sama kriva in da naj kar sama rešim situacijo. Ta oseba noče imeti nič z mojo situacijo.

Na kurac mi gre, ko me nekdo v nekaj potunka.

In sedaj bom morala razočarati popolnoma nedolžno osebo, ki mi ni storila nič žalega, samo jaz tako enostavno ne morem živet.

Problem je tudi v meni. Ko moram načet pogovor, se skoraj požrem preden odprem usta, ko spregovorim se opravičujem in potem še kakšen mesec ne morem mirno spat. Celo dramo naredim iz tega. In to mi ni res ni všeč. Ta del sebe bi naravnost izbrisala, ker mi gre na živce.

Zakaj nisem kot moja prijateljica. Ona pove direkt tako kot je, brez kakršnega koli obžalovanja. Uredi in ne razmišlja več o tem.

Naučit se moram, da bom delala za svoje dobro, ne pa da se mi bo vsak polž na cesti smilil.

Kako naj to dosežem?

Objava: SiSi  | 08.10.09 / 22:04

Skupna ocena: Ocena: 0 [0 glasov, 882 ogledov]

Komentarji
1. neviden 09.10.09 / 03:24
z magicno besedo "ne", ki jo ponavljas toliko casa dokler drugi ne dojame in ce ne dojame oz noce dojet, se ti odmaknes stran.

namrec, svet ni tako zelo fer kot mislis da je in imas velikrat na izbiro dvoje: tvoje dobro ali dobro drugega. Ja, vcasih je potrebno gledati na dobro drugega in pozreti kaksno stvar, vecinoma pa moras gledati na svoje dobro. Namrec, ce ti ne bos skrbela zase, kdo bo?
2. Del_Pueblo  09.10.09 / 21:12
Žalostno, pa vendar resnično je, da je relativno veliko odnosov, kjer velja hierarhija. Da o "klapah" ne govorim. Ampak v mislih imam predvsem čustven, globok odnos med dvema osebama. Družba je pravzaprav podobno, kot fair play. En dobi kompleks, ga poteši na nekomu, ki je v dužbeni hierarhiji nižje, ta spet najde nekoga, ki je nižje itd. Nakar pride do nekoga, ki je najnižje in ga kompleks tepe celo življenje. Gre spet za evolucijo. Boj za biti visoko v družbi. Nimamo pa seveda nizkih in visokih, kot na prvi pogled tako zgleda. Smo, kot točke na daljici.

No, verjetno avtorica teme ni doživela tega s svojim fantom, ampak s prijateljico. Pa vendar moram dodati iz lastnih izkušen, da je to na nek način igra žensk. Zaljubljenost je, kot kozarec vode, ki ga imaš bodisi pred nosom, bodisi si žejen sredi puščave, ko ga nimaš pri roki in bi ga z največjim guštom spil. No, v glavnem. Samske ženske veliko izkoriščajo samske moške. So v podrejenem odnosu z nekim moškim, potem razočarane si ...
3. Del_Pueblo  09.10.09 / 21:14
... najdejo nekoga, ki se ga oklenejo, da prebolijo, potem pa naredijo to, kar je bivši naredil njim in na ta način doživi katarzo. Lahko pa se veriga nadaljuje.
4. maaaja  10.10.09 / 15:41
Sisi, te prizadevam pri tvojih prizadevanjih. po tem, kar pišeš, se vidi, da veš, kaj hočeš, zdaj pa samo še spravi zadevo v realnost in jo konkretiziraj z dejanji. , če veš, kaj je tisto, kar je zate prav in veš, kako se pride do tega, potem to samo stori. vsi delamo napake, vsak kdaj popusti, vsak kdaj naredi, kaj, kar ni ok in potem to muči in boli. ampak smo pač človeški, smo zmotljivi, skozi napake se učimo, rastemo skozi bolečino, ki si jo včasih zadamo sami in ta v bistvu najbolj boli. tisto, kar je pomembno je pa za moje pojme to, da ne ponavljaš starih napak, da ne trpiš vedno zaradi istih stvari. delaj to, kar čutiš, da je prav, vzdrajaj pri tem. jaz te podpiram. več kot to je pa na tebi ne? mogoče je težko kdaj reči komu ne, ampak a ni težje doživljat tole, zaradi česar si zdaj spisala tale dnevnik. če veš, da je tako pa tako prav, potem to stori in stoj trdno za svojim stališčem. sej se boš naučila - glede na voljo, ki jo tule kažeš si na dobri poti. srečno! maja
5. maaaja  10.10.09 / 15:42
sem hotla v prvem stavku napisat, da te podpiram.... ne te prizadevam, al kaj sem že napisala.
6. _anonimnež_  12.10.09 / 21:23
Sisi, sisi, midva imava podobne težave... kako preživeti v svetu, kjer ti vse okrog tebe dopovedujejo, da moraš biti kakor riba eleganten in spolzek do vseh težav, vedno sproščen in nasmejan do ušes, sam pa veš, da si kvečjemu kripl, ki se spotika ob vse možne neumnosti?
Teško. Ta svet ni narejen za takšne kot sva midva. Kaj pomaga? Kakšne tablete, ki ti bi otopile čute, heroin, opij... ali resignacija, stoično sprejemanje trpljenja, kakor toliko drugih okrog tebe.
7. Del_Pueblo  12.10.09 / 23:04
Pomaga ti to, da si poiščeš primerne ljudi. Saj ni treba biti pameten, da to pogruntaš.
8. _anonimnež_  13.10.09 / 09:22
Slabo bereš. Problem so ravno ljudje.

*pa prosim, ne pišite banalnih odgovorov v krščanski retoriki tipa »sam si si kriv, spremeni to prvo na sebi.«
9. neviden 13.10.09 / 10:03
sama si si kriva, ker ne razumes kako se ljudje obnasajo/delujejo in se zaradi tega pustis zmanipulirat, spremeni to prvo na sebi.
10. Dream[y] 13.10.09 / 11:45
Tud razumevanje človeške vrste ne spremeni dejstva, da je Človek govno
11. neviden 13.10.09 / 13:05
svet je tak kot je. ljudje so taki kot so.

vse kar lahko naredimo je, da pogruntamo kaj se dogaja in se pol probamo cim bolj primerno situaciji obnasati..
12. Del_Pueblo  13.10.09 / 13:38
_anonimnež_, tudi sam sovražim odgovore v stilu:"Spremeni se prilagodi se..." To delajo hlapci. Človek je govno, človeštvo pa je kup dreka, vsekakor. Logika od nevidnega je: "Prilagodi se, postani to, kar ljudje zahtevajo..." Se ne strinjam s tem. Pravzaprav je res zanimiv razkol med tem ali si sam, ali se prilagodiš. Moti pa me, da velikokrat, ko nekdo spregovori o svojih problemih, predpostavijo da je z avtorjem teme kaj narobe. Dvomim. Vsaj ne v celoti.
13. neviden 13.10.09 / 13:47
moja logika je: "spremeni sebe na bolje, ce imas problem za katerega si tudi sam kriv in lahko kej spremenis"

v tem primeru je "sebe na bolje" to, da postekas kdaj folk hoce manipulirat s tabo in ga posljes v p.m. Ce bi priporocal to kar ti mislis da jest priporocam, bi svetoval da naj bo se bolj pridna, se bolj postena, se bolj taka kot drugi hocejo, da jo bodo lahko brez problemov izkoriscal in manipuliral z njo.
14. _anonimnež_  13.10.09 / 21:49
Človek je drek, govno in človeštvo isto? Saj niste resni. Ne gabi vam se človek ampak zgolj eden izmed njegovih zelo ključnih karakteristik - nagon po preživetju, kateri prerad postavlja moralo za sekundarno.
Najbolj noro ironično dejstvo pa je to, da se je, kljub gnusu malokdo od nas že sploh resno srečal z njim. Je že kdo videl pravo vojno polje? Razvrednoteno človeško življenje? Je kdo že imel opravka s posli ali dejanji, ki bi ga lahko poslali za zapahe za 10, 20 let? Je kdo že bil prisiljen živeti v razmerah, katere bi ga oropale vsega dostojanstva in bi za preživetje moral biti žival? Najbrž so redki tu naokrog, ki so prišli blizu česarkoli naštetega, za večino nas pa pravi gnus človeštva obstaja povečini le na TVju.
Ljudje sovražimo primitivizem in če mi bo uspelo v življenju doseči kaj velikega, upam da bo to trenutek, ko se bom lahko režal in prdel na ves glas sredi vožnje s trolo in se kljub strupenim "bodi dostojen, kreten" pogledom lahko še vedno počutil kot človek.
15. neviden 14.10.09 / 15:52
nekaj mi pravi, da ti nisi dozivel nic od tega kar pravis, da je potrebno za razumevanje tega gnusa..
16. Del_Pueblo  14.10.09 / 16:48
Anonimnež. Potrebe se pojavljajo hierarhično. Ko ene potrebe nimaš izpolnjene, takrat čutiš gnjus, ker je nimaš. Točno te, o drugih te ne zanima. Vzemimo primer. Črnc v afriki bo razmišljal nekako takole: "Lačen, sem, kako je svet gnjusen. Ko bom dobil hrano, bom najsrečnejši človek na svetu." Ok. Hrano dobi. Potem začne razmišljati:"Drugi imajo hišo, kako gnjusno, da jo jaz nimam. Ko bom, bom najsrečnejši človek na svetu." Ok. Dobi hišo. Ko jo dobi reče:"Drugi imajo punco, kako to, da je jaz nimam. Gnjusno."

Razumeš. Gnjus čutiš takrat, kadar neke potrebe nimaš izpolnjene, katero ima večina. AMpak konkretno do tiste potrebe. Ko jo imaš zadovoljeno preideš na naslednjo.

Tako, da je zelo relativno. Nekdo, ki je lačen bo rekel nekomu, ki ni lačen pa nima avta:"Joj, kaj se sploh pritožuješ, poglej mene." Ampak ta se ne bo na to kaj dosti oziral. Ta bo kazal na tistega, ki ni lačen in ima avto. Spet ta se na tega prejšnjega ne bo oziral. Kazal bo na tistega, ki ima avto in tudi punco.
17. Del_Pueblo  14.10.09 / 16:50
Je pa seveda čisto odvisno od tega katere potrebe imajo prioriteto pri posamezniku. Ampak nek presek je pa med vsemi. Ok, najprej hrana in voda. Kaj naprej? Lepa obleka, ali lep avto. Ali nič od tega pa ljubezen. Odvisno...

Vseeno pa ni smiselno prehitevati glede na potrebe posameznika. Nekdo, ki je bogat in samski, lahko naredi samomor, ker je prehitel eno fazo. Najprej ljubezen, potem denar.
18. neviden 14.10.09 / 16:53
vir: "Hierarhija potreb po Maslowu"
19. Del_Pueblo  14.10.09 / 18:58
Verjetno. Ne vem. SLišal sem pač. In zakaj me zdaj s tem zajebavaš?
20. neviden 15.10.09 / 12:04
zakaj pa mislis da te?
21. Del_Pueblo  15.10.09 / 14:04
V smislu, da se pametnega delam al nekaj takega.
22. neviden 15.10.09 / 18:47
problem je da se delas ja, kljub temu da nis neumen.. uporab to kar mas v glavi pa nared neki s tem, ne pa skoz iskat sam izgovore, zakaj ne mores neki narest.. ne bit hlapec svojih lastnih strahov..

kar pa se sisi tice, da jo ne bomo cist pozabil.. dej bod mal bolj sebicna.. probi.. se nav svet podru zarad tega, pa manj problemov bos imela.. navijamo zate..
23. Del_Pueblo  16.10.09 / 15:07
To niso strahovi, to so osebna stališča, ki se jih držim ne zaradi strahu, ampak zato, ker se z njimi strinjam.

Strah po tvoje zgleda nekako takole: "Ti si ateist, strah te je postati veren." ???

Poleg tega mi ni jasno zakaj morajo po tvoje drugi vse spreminjati, tebi pa nič ni treba, kljub temu, da si samski pri 30+ letih.
24. _anonimnež_  16.10.09 / 15:46
Kaj-laaaaaaaaa

*zapleše ples rodnosti*
25. SiSi  16.10.09 / 17:22
Joj, fantje in dekle. Mal ste mi zabluzili. Vseeno paše brat.
V glavnem. Problem je postal večrazsežen. Karakter te tretje-tanedolžne osebe se je razvil, problem se je začel tikati tudi te osebe, ki me je spravila v godljo. Jaz sem takrivi osebi že povedala svoje, tanedolžni pa tudi. Seveda, je takrivi sedaj žal kolikor ima las na glavi, saj tanedolžna ni ravno čisto nedolžna. I`m out as soon as posible.

Sebičnosti-točno tega mi manjka. Bravo. Hvala za nasvet.

Majč, ful si mi lepo napisala. Hvala ti.
26. Dream[y] 18.10.09 / 15:43
Prejle sem bla pri sestrci in iz čistega dolgcajta bleknem "a maš kej pametnga za prebrat?". "Moralna žival, tmle na zgorni polici je". Vzamem, se zarijem v postlo in po parih straneh dojamem, da je to knjigo treba predlagat del_pueblu in mogoče še komu drugemu:) Sicer 440 strani, sam recimo da se bo splačal:)
27. Del_Pueblo  18.10.09 / 17:03
Uh, zanimivo... Sicer imam kar nekaj knjig, ki bi jih prebral, ampak se težko spravim.

Moralna žival je pravzaprav človek. Nemoralna žival je pa žival. Noben človek ni v celoti človek in noben človek ni v celoti žival. Je nekje vmes, spet vprašanje pa na katero skrajnost gravitira v večji meri.
28. Dream[y] 18.10.09 / 18:02
Res je zanimiv. v bistvu znanost opisana na čist poljuden način s stavki ala "če se vam zdi napisano čist logično, pol verjetn ne razumete najbolj" :P

sprav se!
Komentiranje je omogočeno samo prijavljenim uporabnikom ali ni omogočeno

info

Uporabniki 17382 vseh4 v tem tednu
Slike 1891 vseh0 v tem tednu
Dnevniki 521 vseh0 v tem tednu
  Trenutno je online 141 uporabnikov.

povabi prijatelja

 

Neprimerna vsebina

Hitri iskalnik

Iščem:
Starost: Od:
Do:
Online:
Uredi po:
Način: